Több magyar terméket forgalmaz a Lidl

Fotó: AFP / MYCHELE DANIAU / AFP / MYCHELE DANIAU

-

És több magyar beszállítóval működik együtt, mint egy évvel korábban. A magyar termékek forgalma 17 százalékkal emelkedett.


A Lidl Magyarország tavaly márciusban indította el magyar beszállítói programját azért, hogy még több magyar terméket kínáljon, és még több hazai beszállítóval működjön együtt. A program első éve pozitív eredményekkel zárult, 327 féle magyar termékkel bővült a kínálatuk és 26 új magyar taggal a beszállítói hálózatuk. Az elmúlt egy évben elért eredmények arra ösztönöznek, hogy folytassák a programot, és még szélesebb magyar termékből álló árukészletet alakítsanak ki - mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke. A Lidl a magyar beszállítóinak lehetőséget ad arra is, hogy csatlakozva az áruház nemzetközi hálózatához, termékeik külföldi áruházakba is eljussanak. Ezen a területen is sikeres a program: míg egy éve 36 magyar beszállító 106 terméke volt elérhető 9 különböző európai országban, jelenleg már 55 magyar beszállító 178 féle termékéhez juthatnak hozzá 10 európai ország Lidl vásárlói. Az exportnövekedés kiemelten érinti a friss zöldségeket és gyümölcsöket, ezek iránt nőtt leginkább az igény a szomszédos országokban - áll a közleményben.