Gyurcsány pert nyert a Magyar Nemzet ellen

Fotó: AFP / ATTILA KISBENEDEK / AFP / ATTILA KISBENEDEK

-

A lap valótlanul állította, hogy a Demokratikus Koalíció elnöke homályos üzleti köröktől kapott dollármilliókat. Az ítélet jogerős.


A Fővárosi Ítélőtábla helyreigazításra kötelezte a Magyar Nemzetet - közölte az ellenzéki párt sajtóirodája. A lap 2013. november 4-ei, Soros-milliók a DK-t vezető Gyurcsánynak című cikkében valótlanul híresztelte, hogy Gyurcsány Ferenc homályos üzleti köröktől dollármilliókhoz jutott.