Bekötötték a Twittert és használóit az Amazon áruházba

Fotó: AFP / Emmanuel Dunand / AFP / Emmanuel Dunand

-

Az Amazon bejelentette, hogy már a Twitter segítségével is rakhatunk a kosarunkba termékeket. Mindkét cég kölcsönös előnyöket remél az együttműködéstől.


A vásárláshoz még mindig el kell látogatnunk a kereskedelmi cég honlapjára, de az amerikai Amazonban a #amazoncart, illetve a britben pedig a #amazonbasket hashtaggel a kosarunkba helyezhetünk árucikkeket. A BBC szerint az együttműködés mindenkinek előnyös. Egyrészt a Twitternek, mert bár 2014 első negyedévében 5,8 százalékkal nőtt aktív felhasználóinak száma (így mára elérte a 255 milliót), a cég nettó vesztesége ugyanebben a periódusban 132 millió dollár. Az együttműködés nem abban nyújt segítséget, hogy ezzel több felhasználója lesz a mikroblog-szolgáltatásnak, abban viszont igen, hogy a meglévők több időt töltenek az oldalon. Másrészt az Amazonnak is előnyös a megállapodás, hiszen, ahogy az alul megtekinthető videóban elmondják „nem kell többé sem alkalmazást váltani, sem beírni a jelszót vagy megpróbálni emlékezni a Twitteren látott tételekre”. Nem utolsó sorban pedig azoknak a cégeknek is megéri, akik így jobban el tudják érni ügyfeleiket a közösségi médián keresztül.