A számvevőszék nem vállal felelősséget a sajtótermékek által megküldött árjegyzékek tartalmáért.
A parlamenti választás előtti kampányban 472 médium tehet közzé politikai hirdetést, ennyien juttatták el árjegyzéküket az Állami Számvevőszékhez. Az ÁSZ honlapján, a Választások menüpont alatt tette közzé a parlamenti választást megelőző kampányidőszakra vonatkozó hirdetési árjegyzékeket. A kampányidőszakban a választási eljárásról szóló törvény szerint politikai hirdetést csak az a sajtótermék tehet közzé, amely előzőleg eljuttatta hirdetési árjegyzékét az ÁSZ-hoz, erre január 18-án 16 óráig volt lehetőség. Az ÁSZ a határidőig beérkezett és a törvényi előírásoknak megfelelő hirdetési árjegyzékeket feldolgozta és sajtótermékek szerinti bontásban elérhetővé tette internetes oldalán, amelyen 207 nyomtatott és 265 elektronikus sajtótermék hirdetési árjegyzéke található meg. A számvevőszék nem vállal felelősséget a sajtótermékek által megküldött árjegyzékek tartalmáért. A beérkezett árjegyzékeket az ÁSZ a törvényi előírásoknak megfelelő tartalommal tette közzé, a határidő lejárta után megküldött dokumentumokat nem vette figyelembe. A választást követő 15 napon belül a sajtóorgánumoknak azt is közölniük kell, hogy a politikai hirdetéseket kinek a megrendelésére, milyen ellenérték fejében, mely időpontban és milyen terjedelemben tették közzé. Az országgyűlési választást megelőző hivatalos kampányidőszak a voksolást megelőző 50. napon, február 17-én kezdődik.