A hirdetés egy szendvics Wikipédia oldalát olvasta be automatikusan, de a nézők közben átírták az oldalt, betették a ciánt az összetevőkhöz.
Olyan reklámmal állt elő nemrég a Burger King, ami automatikusan elindul, ha az okostelefon képernyőjén megjelenik - hasonlóan a Facebook videókhoz. A szöveget a Whopper szendvics Wikipédia oldaláról irányították közvetlenül a reklámhoz, amit egy gépi hang olvasott fel. Időközben viszont valaki átírta a Wikipédia oldalt, és a hirdetésben azt mondták, ez a legrosszabb hamburger, amikor pedig az összetevőit sorolták fel, hozzátették hogy ciánt is tartalmaz.
A BBC szerint a Google letiltotta a reklámot, de ezt a cég nem erősítette meg.
Nekik nem jött be az újítás
A Google és az Amazon kezdett el nemrég olyan reklámokat készíteni, ahol az új típusú tévék, vagy más készülékek okosmikrofonjai automatikusan bekapcsolnak a reklámot látva, és elkezdik mondani a szöveget. Ez internetes böngészés közben zavaró lehet olvasás közben, olyan érzést kelthet, mintha valaki kéretlenül is elkezdene beszélni az olvasóhoz, és nem hagyná békén. Bár a Burger King esetében inkább a Wikipédia oldal bevonása volt problémás, kétséges, hogy a jövőben engedélyezni fogják-e az ilyen automatikus reklámokat. A Google egy hónapja már visszavonta egy hirdetését, ami a Szépség és a Szörnyeteg Disney-változatát kezdte el bemutatni, közvetlenül az idő és a várható időjárás után. A Google Home nevű okosmikrofon volt az eszköz, ami magától elindította a reklámot, ez egyelőre csak az USA-ban kapható.