Többek között Ray-Ban és Oakley szemüvegeket is gyártó óriáscéggel egyezkedik a Google. A Luxottica a világ szemüvegbizniszének 80 százalékát intézi. Az első világban óriások egyesülnek egy dögösebb jövőért.
Szemüveges? Valószínűleg Luxottica kereten keresztül olvas épp. Az óriáscéghez tartoznak például a Giorgio Armani, a Burberry, a Stella McCartney, a Versace, a Vogue, a Miu Miu, a Tory Burch és a Donna Karan szemüvegek is. Na, most a Google velük között szerződést - írja a Gizmodo.
A Luxottica a dizájnért és gyártásért felelhet majd. Szóval ha valaki terminátor-szemüveggel dobná fel az életét - ha eleget fizet az exkluzív keretekért - majd anélkül is megteheti, hogy kiborgnak tűnne. Legalábbis úgy tűnik, ez a terv. A Luxottica azt írja, a legújabb technológiát keresztezik avantgárd dizájnnal, a legjobbat nyújtva stílust, minőséget és teljesítményt tekintve. Jelentsen ez bármit is. A Google ráül a Luxottica kis- és nagykereskedelmi csatornáira, szóval a geekek és a kiváltságosak mellett a mainstream fogyasztókra pályázik.
hűti le a kedélyeket a Google
„Holnap még nem fogsz Google Glasst látni a kedvenc Oakley-don vagy Ray-Baneden, de mindenképp új fejezet kezdődik a szemüvegek dizájnjában.”