Állami cég segíti a magyar divat marketingjét

Fotó: MTI / Szigetváry Zsolt

-

Átfogó divat-, és designipari fejlesztési stratégiát dolgoz ki a Magyar Turisztikai Ügynökség.


Az MTÜ feladata lesz, hogy a stratégiák kidolgozása mellett koordinálja és összehangolja a belföldi és a külföldi regionális divat- és designipari megjelenéseket, és a belföldi szervezeteket. Ehhez és az ügynökség marketing- és kommunikációs tevékenységéhez egy-egy új állami gazdasági társaságot hoznak létre, egyenként 150 millió forintos forrásból – derült ki Magyar Közlönyben megjelent kormányrendeletből.

Tavaly december elején az ügynökség divatipari marketing igazgatósága #hellodivat elnevezéssel divatipari stratégiai napot tartott, hogy a divatszakma hazai képviselőivel közösen alapozza meg egy átfogó, a magyar divatipar minden területét érintő stratégia létrejöttét. A konferencián jelentették be, hogy a magyar divatipar 5 éves stratégiáján dolgoznak.