Se sorok, se várakozás: itt a megoldás a telenorosoknak!

Fotó: MTI / Balogh Zoltán

-

A cég oldalán is jelezhetjük, ha nem akarunk drágább tarifát.


Kedd éjfélig kell jeleznie a Telenor ügyfeleinek, hogy nem szeretnének élni a cég által elképzelt díjváltozással – vagyis nem akarnak többet fizetni. A hír hallatán hétfőn már kígyóztak a sorok a Telenor ügyfélszolgálatain.

A tömeg miatt a cég mindenkit arra buzdított, hogy a 1220-as telefonon jelezze véleményét. Ám a sok előfizető miatt ez a szám is állandóan foglalt volt. Végül a Facebookon egy hozzászólásban jelezte a telefontársaság, hogy internetes oldalukon, sorban állás és telefonálás nélkül is jelezhetők az aggályok. Mégpedig itt: https://www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/szamlas-elofizetok

A Telekomnál a következő számlával küldik, hogy mit kell tennie annak, aki nemet mondana a tarifaemelésre.


Az NMHH-nak szóltak

A két távközlési szolgáltató társaság a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal (NMHH) a múlt héten kötött hatósági szerződésben vállalta, hogy a teljes körű tájékoztatás érdekében újabb értesítéssel hívja fel az előfizetők figyelmét a július 1-jén hatályba léptetni kívánt tarifamódosítással kapcsolatos jogaikra. Részletek itt.