Több órája nincs internet az ország számos körzetében

Forrás: Vs.hu / Hirling Bálint

-

Az Invitelnél van a hiba, dolgoznak a megoldásán.


Rengetegen jelezték az Invitel Facebook-oldalán, hogy nincsen internet több körzetben sem: a felhasználók jeleztek hibát, a 25-ös, a 27-es, a 28-as, a 32-es, a 35-ös, a 68-as, a 76-os, a 89-es, a 95-ös körzetből is.


Az Invitel ezekre reagált is oldalukon, arról írtak, hogy tudnak róla, és dolgoznak a probléma megoldásán.

Rákérdeztünk az Invitelnél, hogy mi okozza a problémát, és mikorra várható, hogy megoldják.

Kérdéseinkre az alábbi választ kaptuk:


Az Invitel a délután folyamán az ügyfelek jelentős körét érintő részleges meghibásodást észlelt az internetszolgáltatásokban. A probléma behatárolása megtörtént, egy Budapesten található központi berendezés műszaki meghibásodása okozza a szolgáltatás-kiesést. Az Invitel szakemberei a helyszínen dolgoznak a helyreállításon, amelynek megtörténtéről a társaság az érintett ügyfeleket tájékoztatni fogja.

A múlthéten a Telekom mobilinternet szolgáltatásával volt több órán keresztül probléma, ami egyes esetekben kihatott a beszédforgalomra is. A Facebook-oldalukon sok ügyfél panaszkodott a tájékoztatás hiányosságaira, és azt is kérdezték, hogy a szolgáltatáskimaradás miatt kapnak-e kártérítést. Hogy mit válaszoltak ezekre, azt itt olvashatja.


Tisztelt Ügyfeleink!Tájékoztatjuk Önöket, hogy szakembereink műszaki meghibásodást észleltek az Internet szolgáltatá...

Közzétette: Invitel – 2016. január 18.