Teljes arculatváltás a Premier League-ben

-

Négy szín, egy új betűtípus, és ami az ikonikus oroszlánból maradt. Fiatalos, modern, változatos. Egyelőre ennyire futotta.


1992-es létrehozása óta a következő, 2016-2017-es szezon lesz az első, amikor az angol focibajnokság élvonalának, a Premier League-nek nem lesz névadó szponzora. A történelmi változást a liga arculatának radikális, a 21. századhoz igazodó megjelenéssel ünneplik.


A kreatív munkát a DesignStudio és a Robin Brand Consultants nevű cégek végezték, és már közzé is tették az első eredményeket. A valamennyi digitális platformra optimalizált megjelenést forradalminak azért nem neveznénk. Négy „divatos” szín, egy „modern” betűtípus és egy oroszlánfej – azaz eltűnt a labdára támaszkodó, valóban emblematikus oroszlánalak. Állítólag ez csak a kezdet, és számos további új elem fogja még gazdagítani a liga megjelenését.


Kedvcsináló az új szezonhoz


„Elégedettek vagyunk az eredménnyel. Olyan vizuális arculatot kaptunk, ami időszerű, modern és rugalmas, így mindenkihez eljuthatunk, aki szeretnék kivenni a részét a Premier League sikereiből” – mondta Richard Masters, a PL ügyvezető igazgatója.