Tartósan dugókra kell számítani az M7-esen

Forrás: MTI/MTVA / Mihádák Zoltán

-

Megkezdődik az M7-es autópályán a beton terelőfal és a korszerű acél szalagkorlát építése, valamint a fényvédelem korszerűsítése, vagyis az elválasztósávok felújítása. Csütörtökön elkezdik kiépíteni a forgalomelterelést, 10-ikétől várhatóan lezárják a külső sávot.


Csütörtökön kezdik kiépíteni a forgalomterelést az M7-es autópálya Budapest felé vezető oldalán, a 18-as és a 12 kilométer szelvények között, az érdi csomóponttól az M1/M7-es autópálya közös szakaszán, közölte a Magyar Közút Nonprofit Zrt. Ez azt jelenti, hogy a forgalmat fokozatosan a külső és a leálló sávba terelik majd.

A betonelemek daruzása várhatóan augusztus 10-én kezdődik, és amíg tart, lezárják majd a külső sávot. Az autópálya ezen a szakaszon csak egy sávon lesz járható. Ha torlódás alakul ki, a daruzást időnként megszakítják, ígérik.

Az elválasztósávok korszerűsítése érinti majd az M3-as autópálya 10-35 kilométer, valamint az M5-ös autópálya 13-17,4 kilométerszelvények közötti szakaszait is. A munkálatok várhatóan november végéig tartanak.
A korszerűsítéssel a pályaelhagyásos balesetek, így a frontális ütközések számát szeretnék csökkenteni.