Spermával adakoznak a kreativitásért Belgiumban

Fotó: Getty Images/iStockphoto / monkeybusinessimages / Getty Images/iStockphoto / monkeybusinessimages

-


Aggodalommal figyelik a belga kreatív ügynökségek, hogy az utóbbi néhány évben egyre kevesebben akarnak kreatív területen munkát vállalni, ezért egy brüsszeli spermabankkal közös akciót indítottak - írja az Adweek. Az ország legsikeresebb kreatívjai közül hatan ajánlották fel spermájukat, azzal az elég kétértelmű jelszóval, hogy "Be Creative, Belgium!" (ami egyszerre jelentheti azt, hogy legyen az egész ország kreatív és azt is, hogy legyenek termékenyek).

A kreatív ipar szereplői attól tartanak, hogy a kevesebb utánpótlással képtelenek lesznek tartani az utóbbi idők sikersorozatát, ám ezen szeretnének változtatni. A belgák a kreatívok világbajnokságának nevezett cannes-i nemzetközi fesztiválon az utóbbi négy évben összesen 78 aranyoroszlánt hoztak el.

A kampányban részt vevő hat reklámszakember hamarosan Belgium különböző pontjain plakátokon szerepel, miközben szigorú arccal, egy kis tégellyel a kezükben próbálnak nyomást gyakorolni a belga népre.