Simicska adta a legjobb ajánlatot Gyurcsánynak

Fotó: MTI / Németh György

-

Gyurcsány Ferenc hétfőn induló politikai kampánya Simicska Lajos hirdetőfelületein indul.


“Hívj fel!” – szól Gyurcsány Ferenc és a DK legújabb kampányszlogenje, amely Simicska Lajos hirdetőfelületein jelenik meg hétfőtől. Kétszáznál több reklámot vásárolt ugyanis a Demokratikus Koalíció a Mahir Cityposter Kft-től, tudta meg az Origo.

A DK azzal indokolta Simicska cégének kiválasztását, hogy a párt "nem a kapcsolatok, a párthovatartozás, vagy a rokoni szálak alapján ad megbízást", hanem hisz a szabad versenyben. A párt árajánlatokat kért, és Simicskáé volt a legkedvezőbb, mondta a DK szóvivője az Origónak.


Indul a kampány


Tavaly ősszel a főváros felbontotta a 25 évre szóló szerződését a Mahirral, ezt követően bontani is kezdték a Simicskához tartozó hirdetőoszlopokat. A bontást aztán a bíróság leállította, a per azóta is folyik, a hirdetőoszlopokat közben elkezdték visszaépíteni.

Gyurcsány legújabb szlogenje amúgy erősen emlékeztet a Klikkelj rám!-kampányra.