Van, amit háromszor annyian használnak, mint a Facebookot

Fotó: Europress/AFP/Kimihiro Hoshino / Europress/AFP/Kimihiro Hoshino

-

Vannak márkák, amelyek jóval több embert érnek el naponta.


A múlt hét hétfőjén jelentette be Mark Zuckerberg, a Facebook vezetője, hogy naponta 1 milliárd ember használja az oldalt, vagyis 24 órán belül, minden hetedik ember megnézi, mi történt az ismerőseivel. Ugyanakkor akad néhány márka, amellyel még többen találkoznak nap mint nap, ezeket gyűjtötte össze a Guardian.



Fogmosás

A Kantar piackutatása alapján a Föld népességének 65 százaléka használja a Colgate márkájú fogkrémet, és ha feltételezzük, hogy ebből sokan naponta mosnak fogat, arra jutunk, hogy a Facebook felhasználóinak sokszorosa találkozik ennyi idő alatt a Colgate névvel.


Ez idáig egy jó hír a fogorvosoknak (kivéve, ha meggazdagodásuk számít nekik elsősorban), az már kevésbé, hogy a Coca Cola naponta 1,9 milliárd terméket ad el naponta, igaz, ebben benne van minden ásványvizük és gyümölcslevük is.

Persze ezek idáig teljesen más termékek voltak, mint a Facebook, de a Microsoft már hasonló, ahol azt állítják, hogy 24 órán belül mintegy 1,5 milliárd ember használja valamelyik szoftverüket.

A közösségi médiában az aktív felhasználókat tekintve viszont egyeduralkodó a Facebook a 1,49 milliárd felhasználójával. A legközelebb hozzá a Youtube videómegosztó áll, ennek 1 milliárd aktív felhasználója mutatható ki.