Sajnáljuk, Isis, nem kapsz Nutellát

-

A Nutella a maga eszközeivel harcol a terrorizmus ellen. Rosszul.


A csokis-mogyorós édességet gyártó Ferrero a Coca Coláéhoz hasonló reklámkampányt indított: a résztvevők olyan üvegben kaphatták a Nutellát, amelyre rá volt nyomtatva a nevük. Az akcióból azonban kizártak egy ötéves ausztrál kislányt, akit az egyiptomi istennő után Isisnek neveztek el a szülei – adta hírül a Telegraph.


Isis egy kicsit sem hasonlít egy dzsihadista terrorszervezetre


A kislányt nagynénje, Heather Taylor akarta megajándékozni egy névre szóló üveg édességgel. A vásárlást azonban problémásnak jelezte a Ferrero rendszere, ezért Taylor a facebookos követőinek segítségét kérte. A bejegyzést annyira sokan osztották meg, hogy a cég vezetője, Craig Barker személyesen hívta fel a felháborodott nőt. Nutellát viszont nem küldött a kis Isisnek, inkább azt próbálta megmagyarázni, hogy a cég álláspontjával semmi gond nincs.

„Mint minden kampányban, ebben is következetesnek kell lenniük a részvételi feltételeknek. Sajnos ebben az esetben egyes címkéket nem lehetett engedélyezni, mert attól tartottunk, hogy a tágabb közösség félreértené, vagy helytelennek tartaná.”