Régi műszerfalak gyártásába kezdett a Porsche

-

Klasszikus modelljeinek klasszikus problémáját orvosolja a Porsche: újragyártja a törékeny és napszítta műszerfalakat.


Veteránautók restaurálásánál az egyik legnagyobb nehézség a beltér elemeinek javítása, pótlása. Míg a gyári kínálatban már nem kapható karosszériaelemeket viszonylag könnyen újra lehet gyártani úgy, hogy az ne térjen el az eredetitől, a beltér különböző anyagokból készült darabkáiról ez nem feltétlenül mondható el. Visszatérő probléma a műszerfalak műanyagjának elöregedése és repedezése, és ezeket szinte lehetetlen hibátlanul kijavítani – már ha lehet javítani egyáltalán.

A Porsche most mindezt megoldja egy nagyvonalú húzással: újragyártja az 1969 és 1975 közötti 911-esek műszerfalát. Az régi-új alkatrészek pontosan ugyanazt a hatást keltik, mint a korabeli darabok, minőségük azonban a gyártási technológiából adódóan jobb, mint valaha. Egy műszerfal nagyjából 400 ezer forintnak megfelelő összegbe kerül, és világszerte mintegy 100 kereskedésben lesznek elérhetők az újragyártott példányok.