Ön is a C-vitamin miatt veszi a narancslevet? Gondolja át még egyszer!

Fotó: Pixabay

-

A Tudatos Vásárlók Egyesülete a C-vitamin-tartalmat is vizsgálta. A Tesco-termékek felemásan szerepeltek.


A Tudatos Vásárlók Egyesülete narancsleveket tesztelt. A versenyben összesen tizenhat préseléssel vagy sűrítményből készült ital vett részt. A tesztelők elsősorban a narancslevek C-vitamin-tartalmára voltak kíváncsiak, ezen belül konkrétan arra, hogy érdemes-e a termékeket emiatt megvásárolni, elfogyasztani.



A tesztet a Tesco Organic bio néven futó terméke nyerte 16,3 ponttal. A Tesco másik – Tesco Value – narancsleve azonban az utolsók közé került a Cappyvel és az Auchan frissen facsart levével egyetemben. A második helyet a Drogerie Markt, a harmadikat pedig a Rauch Happy Day itala szerezte meg.


A tesztelők szerint a vásárlók tájékoztatása szempontjából jól teljesítettek a narancslevek: minden terméken fel volt tüntetve a gyártó vagy a forgalmazó, és az energiatáblázat is, viszont három terméknél nem derült ki a származási hely. A tesztről (ezen belül a pontozásról, a termékek C-vitamin-tartalmáról és az árakról) itt olvashat részletesen.