Merre tart a márkalojalitás?

-

Október végén rendezik Budapesten a 15. BrandFestivalt. A kétnapos konferencia legtekintélyesebb előadója Thomas Gad, a világ egyik legelismertebb márkastratégiai tanácsadója lesz.


Az idén tizenötödik alkalommal megrendezett BrandFestival Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája. Afféle szakmai csúcstalálkozó, amelynek központi témája az ún. „márkalojalitás”, illetve annak legújabb fejleményei és irányai, azaz jelene és jövője.

Az október 29-én és 30-án megrendezendő esemény főelőadója az amerikai Thomas Gad lesz. Ő a világ egyik legjelentősebb márkatanácsadó ügynökségének, a Brandflightnak az első számú vezetője: Svédországban, a Szilícium-völgyben, Németországban, Oroszországban és az Egyesült Királyságban is tanácsadói irodát tart fenn, több sikerkönyvet publikált. Többek között ezeknek a cégeknek ad szaktanácsot: BMW, Airbus, Deutsche Bank, Spotify, Virgin, Scandinavian Airlines, Breitling, Nestlé, Microsoft. Thomas Gad a márkázás jövőjéről tart majd előadást What’s the Future of Branding? - User Experience Driven Branding címmel.

Az előadók között ott lesz még Nina Oswald, az Interbrand Közép-Kelet Európai igazgatója; Kaoru Sugano, a „Sound of Honda/Ayrton Senna” kampány megteremtője, egyben a Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon Arany Oroszlánt besöprő Dentsu Tokyo sztárkreatívja; illetve a világhírű digitális reklámügynökség, a Barbarian Group is.

A kétnapos eseményt a Budapest Music Centerben rendezik több mint 100 előadóval a „fogyasztó megtartása művészetének” kérdéskörében.

További információk erre találhatók.