Megvan a nyertese a menekültügy kommunikációjára kiírt 300 milliónak

Fotó: Vs.hu / Hirling Bálint

-

A HG 360 reklámügynökség nyerte korábban a nemzeti konzultációhoz kapcsolódó médiakampányt is.


A HG 360 Reklámügynökség Kft. bonyolíthatja le a migrációs helyzetről szóló, nettó 300 millió forintos kormányzati kommunikációs kampányt. A Közbeszerzési Értesítő szerint az állami tenderen csak egy résztvevő, a HG 360 Reklámügynökség indult.

A kormány szeptember 15-i kormányhatározatban (pdf) döntött arról, hogy 381 millió forint értékben a “migrációs helyzettel kapcsolatos belföldi” tájékoztató kampány indít. A tender lebonyolításával az állami reklámköltésekért felelős Nemzeti Kommunikációs Hivatalt bízták meg.

Nyáron szintén a HG 360 Reklámügynökség nyerte el a bevándorlásellenes nemzeti konzultációval összefüggő médiakampány szervezését is. Ennek révén jelentek meg az országban a bevándorlásellenes hirdetések, olyan feliratokkal: „Ha Magyarországra jössz, nem veheted el a magyarok munkáját!”. A tender nettó 300 millió forintos keretösszegű volt.

Szintén a HG 360 nyerte a kormány a nettó 600 millió forintos „a magyar reformok működnek" szlogenes kampányát.

A HG 360 Reklámügynökség vezetője és egyben résztulajdonosa Csetényi Csaba, aki Rogán Antal szomszédja.