Még nagyobb lett az új Ford Galaxy

-

A Ford kisbusza az újabban megszokott, Aston Martin-szerű orrésszel, új futóművel, elektronikus kütyükkel és nagyobb beltérrel támad.



Bár az új Ford Galaxy ránézésre csak egy meghízott S-Max, valójában ez volt előbb. Az egykor még a Volkswagennel és a SEAT-tal közösen fejlesztett Galaxy legújabb generációja újabb szintet lépett, két hátsó üléssora például gombnyomásra behajtható a padlóba. Repült a Fordokban eddig megszokott gomb- és tekerentyűrengeteg, helyét egy személyre szabható, 10 collos érintőképernyő vette át. Megnövekedett a beltér is, hátul 40 milliméterrel nagyobb a fejtér, és nagyobb zsebek és rakodórekeszek találhatók mindenhol. Extraként önszintező hátsó futómű is rendelhető, állítható keménységgel, illetve adaptív elektronikus kormányzás is, valamint mindenféle, parkolást és vezetést segítő kamerarendszer. Az új Galaxyhoz egy dízelmotor választható négyféle konfigurációban, és két benzines is kínál a Ford. A dízelek teljesítménye az egyturbós, 120 lóerős variánstól a kétturbós, 210 lóerős kivitelig terjed, benzinesből 1,5 literes 160 lóerős és kétliteres 240 lóerős turbós EcoBoost van.