Még a telenorosok sem késtek el a tarifaemelés elutasításával

Fotó: PHILIPPE HUGUEN / AFP

-

A hírközlési hatóság emlékeztet arra, hogy a nyilatkozatra – akár levélben is – az értesítéstől számítva 15 napig van mód. Ennek csak mintegy a fele járt le a Telenor ügyfeleinél. A Magyar Telekom csak most kezdi kiküldeni az értesítőket.


Július 1-je után is van módjuk a Telenor és a Telekom ügyfeleinek, hogy elutasítsák a szolgáltatók szerződésmódosítási ajánlatát – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).

Közleménye szerint az ügyfélszolgálatok leterheltsége esetén postai úton, tértivevényes küldeményben is nyilatkozhatnak azok az ügyfelek, akik nem kívánják elfogadni a társaságok július 1-jétől tervezett, díjemelést is tartalmazó kétoldalú szerződésmódosítási ajánlatát.

Az NMHH arra is felhívja a figyelmet, hogy az ajánlat elutasítására a jogszabályok szerint alapesetben 15 nap áll rendelkezésre, de a feltöltőkártyás előfizetésekre speciális szabályok vonatkoznak (minden feltöltés új, az adott pillanatban létező tarifák alapján kötött szerződésnek minősül).

A telenoros ügyfélszolgálatoknál kialakult sorokról, illetve a telefonos ügyfélszolgálat elérhetetlenségéről korábban beszámoltunk, és megtaláltuk a postai küldeményfeladásnál jóval egyszerűbb módját a nyilatkozattételnek. A linket, amelyről a villámgyorsan kitölthető adatlapot elküldheti a szolgáltatónak, ebben a cikkünkben találja.