Magyarországon is fészket rakott a TravelBird

-

Az amszterdami székhelyű, online platformot működtető startup már Európa 16 országában kínál utazási és szabadidős ajánlatokat. Néhány hónapja a TravelBird egy magyar csapattal bővült, amely a hazai piac igényeihez alakítja kínálatát.


Nemrégiben bukkant fel egy új startup az interneten, amely fiatalos frissességével, egyszerűségével és letisztult stílusával hívta fel magára a figyelmet – először Hollandiában, majd 1-2 éven belül Európa 16 további országában is. Az izgalmas utazási és szabadidős ajánlatokat kínáló online platformot működtető amszterdami székhelyű cég, a TravelBird néhány hónapja magyar csapattal is bővült, amely a hazai piac igényeit figyelembe véve alakítja ki a változatos kínálatot. A hirtelen jött népszerűség kapcsán megkérdeztük a csapat öt tagját, mi a titkuk, és mi az, amitől a TravelBird ilyen gyorsan sikeressé vált.

BB: Dani, te, mint a magyar csapat marketingese, miben látod a TravelBird.hu sikerét?

Dani: Szerintem mindenképp a lendületességünk és a különleges, de szuper árú csomagjaink lehetnek a titok nyitja. Szerencsések voltunk, hogy egy Nyugat-Európában már jól ismert cégen belül kezdhettünk, így egyrészt megalapozott volt már a hírünk, másrészt sokat tanulhattunk a többiektől, akik 1-2 éve még hasonló cipőben jártak. Szinte hihetetlen belegondolni, hogy a ma több mint 400 főt számláló cég 4 évvel ezelőtt egy kis padlásszobából indult, összesen 2 vállalkozó szellemű srác ötlete alapján.

Dani említette izgalmas csomagjaitokat. Eszter, account managerként szerinted mi az, ami miatt egyediek tudtok maradni?

Eszter: A csomagok összeállításánál elsősorban arra törekszünk, hogy azok inspirálóak legyenek az érdeklődőknek, amellett, hogy a piacon is megállják a helyüket. Nincs könnyű dolgunk, mert a legjobb minőségű hoteleket és szolgáltatásokat kell a legjobb áron kínálnunk, és mindezt ráadásul nagyon gyorsan. Eddig szerencsére működött – úgy vettem észre, hogy partnereink bizalommal fordulnak felénk, és nyitottak az új dolgokra. Ezen kívül sok figyelmet szentelünk az érdeklődők visszajelzéseinek is, és megpróbáljuk rugalmasan, az ő igényeik szerint alakítani a csomagokat.


Zsuzsi, te vagy a csapat legújabb tagja. Mik az eddigi tapasztalataid a TravelBirdnél?

Zsuzsi (account manager): Imádom! Igaz, nemrég kerültem csak ide, de már az első napokban teljesen otthon éreztem magam. Szuper, hogy szabad kezet kapunk szinte bármiben – persze, amíg jól csináljuk. Nagyon tetszik, hogy itt mindig van lehetőség kísérletezni, és rendkívül inspiráló ez a nemzetközi csapat. Ha kérdésem van, bármikor feltehetem egy német, olasz vagy lengyel kollégámnak, aki biztos, hogy tud segíteni és jó ötleteket adni. Az aktív nemzetközi együttműködésnek köszönhetően egész nap nincs egy csendes pillanat, ami teljesen fesztelenné teszi a légkört, és ez persze a csapatmunkának is jót tesz.

Eszter, kinek köszönhető a website megjelenése, a sok szép kép és a szöveg?

Eszter (web editor): Természetesen a TravelBirdnek is van egy egységes arculata, de az ajánlatok megjelenítése elég nagy mértékben tőlünk, szerkesztőktől függ. Nemcsak a hazai, de a külföldi ajánlatokat is érdekessé kell tenni magyar közönség számára. Gyakran megkérdezzük a többi csapat tagjait személyes élményeikről, vagy mi magunk nézünk utána látnivalóknak, érdekességeknek az adott úti céllal kapcsolatban. Ezáltal mi is rengeteg új ismeretre teszünk szert egy-egy ország nevezetességeiről és kultúrájáról, amit szívesen osztunk meg a TravelBird.hu látogatóival, hiszen az a célunk, hogy inspiráljuk őket.


Réka, szerinted mennyiben befolyásolja az ajánlatok tartalma a sikert?

Réka (web editor): Szerintem épp a minőségi tartalom az egyik olyan tényező, ami egyedivé teszi a TravelBirdöt. Azzal, hogy felhívjuk a figyelmet különböző építészeti, művészeti emlékekre vagy különlegesebb programokra, arra próbáljuk ösztönözni az érdeklődőket, hogy kulturális események széles skáláját is felfedezzék utazásaik során. Így nekünk is érdekesebb, hiszen folyamatosan kisebb kutatómunkát végzünk. Valószínűleg az, hogy mindannyian élvezzük, amit csinálunk, és szívesen jövünk dolgozni minden nap (még pénteken is!), visszatükröződik a weboldalon is.