A magyar reformok működnek logó kötelező lesz minden csok-hirdetésben

-

A mai közlönyben jelent meg a részletes arculati kézikönyve annak, hogyan reklámozhatják a csokot (családi otthonteremtési kedvezmény) ezen túl a bankok.


Vasárnaptól Rogán Antal által jegyzett kormányrendelet alapján csak és kizárólag a Magyar reformok működnek logóval és egy jelmondattal együtt hirdethetik a bankok a csokhoz kapcsolódó szolgáltatásaikat. A jelmondat a következő:


A hirdetésben szereplő családi otthonteremtési kedvezmény Magyarország Kormánya által nyújtott támogatás.

Korábban az Origo akadt fenn ezen a megfogalmazáson azon az alapon, hogy a kormánynak nincsen saját pénze, és így az támogatást sem adhat. A lap megkeresésére válaszolva Havasi Bertalan sajtófőnök kifejtette: a megfogalmazással azért nincs semmi baj, mert a csokról kormányrendelet rendelkezik és nem törvény, így ebben az értelemben Magyarország Kormánya nyújtja a támogatást. Ugyanitt hozzáteszi: Nagy-Britanniában például logó feltüntetését is előírják a brit otthonteremtési program esetében.


A mai nap kiderült nem csak Nagy-Britanniában, de Magyarországon is részletes arculati kézikönyvben határozzák meg, hogy a Magyar reformok működnek logó milyen színben arányban és méretben kell használni minden csokot hirdető sajtó, plakát, rádiós, televíziós és közösségi média reklámban. Nem nehéz belátni, a kormány ezzel a lépéssel a bankok költségén folytathatja a korábban megkezdett Magyar reformok működnek kampányát.