Made in Erdély: a táskának lelke van

Forrás: Transindex

-

A Transindex Erdélyi brandek című sorozata innovatív márkákat mutat be. 4. rész.


"A rakottas szoknya a kiindulópont: ahogy a lányok forognak tánc közben, úgy bővül a szoknyájuk, és ahogy bővül a szoknyájuk, úgy bővülnek a táskáim is" - írja róla a tervezője. A csíkszeredai Esztány István egy tehetséges és sokoldalú iparművész, aki mert álmodni egy nagyszerűt. Díjnyertes táskáinak lelke van, amelyben ugyanúgy benne van a nagyváros lüktetése, mint a gyimesi táj békéje. A brand logója pedig nem véletlenül egy stilizált fenyőfa.



Erdélyben, illetve ezen belül Székelyföldön számos olyan márka született, amely nemcsak a közvetlen környezetében, hanem gyakran az országhatárokat átlépve, külföldön is ismert lett. Az Erdélyi brandek sorozat riportfilmjei olyan kiemelkedő, innovatív márkákat mutatnak be, amelyek már bizonyítottak, és méltók arra, hogy a nagyközönség jobban megismerje a történetüket, a mögöttük álló elképzeléseket és személyeket.

A Transindex sorozata, 4. rész.


A film a Médiatanács támogatásával készült a Magyar Média Mecenatúra program keretében.