Lajcsi elárulta, hogy ki és miért juttatta börtönbe

-

Galambos Lajos a Class FM reggeli műsorban, a Morning Show-ban először mondta el, hogy szerinte többek között a Sláger TV román tulajdonosa, Radu Morar állhat a letartóztatása hátterében.


„A médiában lévő producerek, televízió-tulajdonosok, nagyhatalmak jóindulatba csomagolt fenyegetőzésekkel bombáztak” – fogalmazott először még nem túl konkrétan Galambos Lajos, majd tisztábban is elmondta, hogy mi történt.

„Az egyik tévétársaság tulajdonosa kért tőlem egy találkozót azon a csütörtökön, amelyet követő kedden letartóztattak. Annyit mondott, hogy jobb lenne, ha a mi együttműködésünkre koncentrálnék, ellenkező esetben meglátom, hogy milyen nagy bajom lesz, akár el is vihetnek a feleségemmel együtt. A Dáridó nevet, a műsorbrandet le akarta védeni ez a jóakaróm, de nem mentem bele.


Galambos Lajos azt mondja, egy vermet ástak neki, elérték, hogy titkos nyomozás induljon ellene, hogy lehallgassák a telefonját. „Nem beszélhetek róla, hogy milyen indokkal történt mindez, mert a lehallgatási jegyzőkönyvben ott van, hogy államtitok.


Mondjuk, azt nem tudom, hogy ami velem kapcsolatos, az miért államtitok.”

A zenész elmondta, hogy a nyomozás során nem tudták bizonyítani, hogy lopta volna a gázt és az áramot. „Sőt, mi be fogjuk tudni bizonyítani, hogy nincs alapja a vádnak. Ha az igazság kiderül, akkor semmi esélye nincs annak, hogy visszavigyenek a börtönbe.”


Galambos szerint nincs takargatnivalója


Galambos Lajos beszélt arról az arab hercegről is, aki meg akarja venni a boldogasszonypusztai birtokát és arról is, hogy mennyire megijedt, amikor szívproblémával kórházba szállították. A teljes beszélgetés itt meghallgatható:



Reagált a Sláger TV

A reggeli interjúra közleményben reagált a Sláger TV. "A Sláger TV 2009-ben (akkor még Nóta TV elnevezéssel) Galambos Lajossal tárgyalásokat folytatott egy esetleges televíziós műsorblokk indításáról és az ehhez szükséges védjegyek bejelentéséről, de végül a felek együttműködése meghiúsult, amit a Sláger TV tudomásul vett" - írják közleményükben.

"A Sláger TV 2015. április és 2015. május közötti időszakra vonatkozóan megállapodást kötött Galambos Lajossal közös műsor gyártására, és ’Egy Est Galambos Lajcsival’ címen négy epizódot készített és sugárzott a megállapodás alapján. A műsorra vonatkozó megállapodás a határozott időtartam lejártával megszűnt.

Ezt követően Galambos Lajos és a Sláger TV között nem volt és jelenleg sincs üzleti és jogi kapcsolat. A közös műsorokkal kapcsolatban a felek együttműködve jártak el, jogi vagy üzleti vitájuk nincs. A csatorna tulajdonosa és Galambos Lajos kapcsolata a kölcsönös tiszteleten és megbecsülésen alapul, korrekt viszonyt ápoltak. Ennek fényében megdöbbenéssel állunk azon alaptalan állítások előtt, amelyek Magyarország egyik leghallgatottabb reggeli rádióműsorában hangzottak el" - olvasható a Sláger TV közleményében.