Kísérleti nyulak lettek a magyarok a Tesco számára

-

A brit cég a Váci úti hipermarketben próbálja ki globális újításait.


A Tesco ezt úgy kommunikálja, hogy „létrehozza a Jövő áruházait”. A Váci úti hipermarketben egyszerre újult meg a zöldség-gyümölcs osztály és a pékség, illetve elsőként itt vezették be a „bolt a boltban” fejlesztést. Székesfehérváron is hamarosan bemutatkozik az új működési modell. Az áruházlánc célja, hogy élvezetesebbé és még kényelmesebbé tegye a bevásárlást; a következő hónapokban a Tesco gyűjti és értékeli a vásárlók reakcióját.


Az ígéretek szerint több olyan megoldást is bevezet a Tesco, amellyel a bevásárlás gyorsabb és még az eddigieknél is kényelmesebb lesz. A korábbiaknál alacsonyabb polcoknak és a készletracionalizálásnak köszönhetően a vásárlók még egyszerűbben igazodhatnak el az áruházakban.

A jövő áruházainak lelke a friss áru: megújulnak a zöldség-gyümölcs osztályok és pékségek. Olyan különlegességeket tehetnek kosarukba a vásárlók, mint a sárkánygyümölcs, a kumkvat vagy a pepino. Nagyobb hangsúlyt kapnak a speciális élelmiszerek is: a bio-, nemzetközi, gluténmentes termékek egy helyre kerülnek, így a részleg még izgalmasabbá válik.

A Váci úti Tescóban mutatkozik be Európában először a shop-in-shop újítás is. A „bolt a boltban” koncepciónak megfelelően az új bérlők beköltöznek az eladótérbe, így egy helyen több vásárlást is könnyedén el lehet intézni. A bérlők kiválasztásakor fontos szempont volt, hogy kínálatuk jól kiegészítse a Tesco választékát. A Váci úti és székesfehérvári áruházba a már több Tesco-üzletsoron működő SportsDirect és a több mint 100 éves múltra visszatekintő angol ruházati márka, a Peacocks költözik be.