Indul a Tesco és az Ökumenikus Segélyszervezet közös akciója (X)

Forrás: Tesco

-

A Tesco idén is stratégiai partnere az Ökumenikus Segélyszervezet kedden induló, Felhőtlen gyermekkor adománygyűjtő akciójának. Az áruházlánc vásárlói tavaly több mint 56 millió forinttal járultak hozzá nehéz sorsú gyermekek mindennapjainak szebbé tételéhez. A vásárlók ezúttal is az áruházak kasszáinál, valamint online elérhető 250 forintos kupon vásárlásával vehetnek részt az akcióban.


A 2014-es hathetes kampány során rekordnak számító, 56 701 750 forintnyi adományt gyűjtöttek össze a Tesco vásárlói. Az összeget az Ökumenikus Segélyszervezet az átmeneti otthonaiban élő családok életkörülményeinek javítására és a gyermekek nyári táboroztatására fordította. A segélyszervezet idei célkitűzése egy új országos gyermekfejlesztő központ létrehozása. Itt és már működő központjaiban folyamatos, személyre szabott fejlesztő foglalkozásokkal szeretné segíteni a nehéz sorsú gyermekek felzárkózását. A hétköznapokban folyamatosan zajló munka mellett a vásárlói adományoknak köszönhetően idén nyáron is életre szóló élményeket szerezhetnek az átmeneti otthonaikban élő gyermekek, akik életükben először jutnak el nyaralni.

Ha gyermekszegénységről beszélünk, szinte mindannyiunknak az anyagi javak hiánya jut eszünkbe. Sokan nőnek fel úgy, hogy alapvető dolgokat kell nélkülözniük, mint a meleg ruha, folyóvíz, napi többszöri étkezés vagy a játékok. Talán nem is gondolunk arra, hogy a nehéz sorsú gyermekeknek a rendszeres sportolásról, a nyaralásról, a közösségi élményekről is le kell mondaniuk. A Tesco büszke vásárlóira és kollégáira, hogy adományaikkal és munkájukkal évről évre segítik a rászorulók számára szervezett gyűjtéseket. Az áruházak pénztárainál és online kapható 250 forintos kuponok megvásárlásával idén is hozzá lehet járulni ahhoz, hogy a gyermekek pár napra kiszakadhassanak a hétköznapok gondjaiból, és olyan élményekkel gazdagodjanak, amelyek a felnőtt életükre is pozitív hatással lehetnek.