Hollywoodi áltrailer készült egy unalmas témájú tudományos dolgozatnak

-

A címe: Ösztönző-kompatibilis reklámozás egy közösségi hálózatban.


Február 17-én jelent meg a Tel-Avivi Egyetem két közgazdászának, Kfir Eliaznak és Ran Speiglernek közös tudományos dolgozata, az Incentive-Compatible Advertising in a Social Network, vagyis Ösztönző-kompatibilis reklámozás egy közösségi hálóban címmel. A dolgozat a közösségi médiában való reklámozás hatékonyságát vizsgálja és felkínál egy olyan modellt, amely a hálózatkutatás egy matematikai modelljével segítené a hirdetőket abban, hogy a reklámjaik nagyobb figyelmet kapjanak. De nem ez a lényeg, hanem az, hogy a dolgozatot népszerűsítendő készítettek egy álhollywoodi, néhol kifejezetten vicces trailert is, hogy még több emberhez eljusson. A reklámfilmet tegnap töltötte fel az egyik szerző a Youtube-ra és már 222-en látták!