Helyreigazítás

-


A 2016. április 22. napján internetes oldalunkon megjelent „Vajna elégedetlen, ismét bulvárba fordul a TV2” című cikk állítása nem felel meg a valóságnak.


A cikkben valótlanul állítottuk tényként, hogy a TV2-nél veszélybe került Kökény-Szalai Vivien pozíciója.

Valótlanul állítottuk, hogy Andy Vajna szűk körben elégedetlenségének adott hangot Kökény-Szalai Viviennel és a Tényekkel kapcsolatban.

Valótlanul állítottuk, hogy felmerült, hogy Andy Vajna próbaidő alatt megválik a frissen kinevezett hírigazgatótól, Kökény-Szalai Vivientől.

Ezzel szemben a valóság az, hogy nem került és nincs veszélyben Kökény-Szalai Vivien pozíciója. Andy Vajna soha nem adott hangot elégedetlenségének Kökény-Szalai Viviennel és Tényekkel szemben, és soha nem merült fel az, hogy a próbaidő alatt megválik Kökény-Szalai Vivientől.