Hátsó kerekes sportautót akar a Bentley

-

Akár driftelni is lehet majd a Bentley Continental legsportosabb változatával.


A GT-kategóriában ma annak ellenére is ott vannak a versenypályákon a Bentley Continental GT modellek, hogy a Volkswagen-csoport keresve sem találhatott volna versenyzésre alkalmatlanabb modellt a négykerék-meghajtású, böhöm luxusautónál. Ám a Bentley mind a mai napig jól csengő név az autósportban, csakhogy a Continental mérete és súlya jókora hátrány a versenypályákon. A cégnél ez utóbbiból akarnak lefaragni, és nem is akárhogyan: sima hátsókerék-hajtásúvá alakítanák az autót, hogy 2 tonna alá tudják szorítani a tömegét. A GT3-as versenyzéshez viszont homologizálni kell a kocsit, így – még ha csak erősen korlátozott példányszámban – lehet majd venni hátsó kerekes Continental GT-t a jövőben, igaz, jóval drágábban, mint akár a jelenlegi GT3-R-t.