Ha a vásárló nem megy az IKEA-hoz, az IKEA megy a vásárlóhoz

-

Új kereskedelmi koncepciót tesztel a világ legnagyobb bútorforgalmazója.


Az IKEA úgynevezett „order and collection”, azaz rendelést leadó és rendelést felvevő pontokat nyitna az Egyesült Királyságban. Az első ilyen a kelet-angliai Norwichben nyílik ősszel – írja a Reuters hírügynökségre hivatkozva a Mindenár.hu.

„Ügyfeleink szerint a 18 egyesült királyságbeli üzletünkkel gyakran túl messze vagyunk tőlük. A rendelést leadó és felvevő pontok lehetőségeket adnak arra, hogy könnyebben elérhetőek legyünk a vásárlóink számára” – mondta az újításról Gillian Drakeford, az IKEA nagy-britanniai vezetője.

Hasonló kísérleti üzletek nyíltak már Norvégiában, Spanyolországban és Finnországban. A norwichi üzletben megérinthetik és tesztelhetik a vásárlók a termékskálát, lakberendezőkkel beszélhetnek, rendelhetnek online, és felvehetik az online vagy az üzletben leadott rendelésüket.

A 315 üzlettel 27 országban jelen lévő IKEA 2020-ig meg szeretné duplázni árbevételét, körülbelül 50 milliárd euróra.