György herceg diktálja a divatot

Fotó: AFP / TIMOTHY A. CLARY / AFP / TIMOTHY A. CLARY

-

A Crocs papucs megint menő, György herceg 1500 százalékkal növelte meg az eladásokat.


György hercegről a múlt héten készült néhány ellenállhatatlan fotó egy jótékonysági pólómeccsen, ahol egy 54 dolláros tengerészkék Crocs papucsban hódította meg a füves terepet édesanyja, Katalin hercegnő kíséretében. A vegyes érzelmeket kiváltó lábbeli, amely egyes nézetek szerint a legrondább dolog, amit az ember a lábára húzhat, György hercegnek köszönhetően ismét a vágy tárgya lett: konkrétan 1500 százalékkal megnőtt az eladása.



A herceg közreműködése már csak azért is jól jött a cégnek, mert az első negyedévben tapasztalt 16 százalékos visszaesés után épp egy marketingkampánnyal próbálták visszaszerezni a vevők érdeklődését. Az feltehetően nem vetődött fel a Crocs marketingeseiben, hogy György herceget igazolják le a reklámarcuknak.