Fűszeres csirke ízesítésű körömlakkot dobtak piacra

Forrás: KFC

-

A Kentucky Fried Chicken egyelőre Hongkongban teszteli, hogy ezzel a fogással mennyire tud fogyasztásra serkenteni. Az ízelítőül adott reklámnak magyar vonatkozása is van: Rubik-kockát forgatnak benne.


A KFC őrült ötletének köszönhetően új értelmet kap a "megnyalja utána a 10 ujját" szlogen, hiszen az ehető körömlakkokkal állítólag bátran lehet ízlelgetni a gyorsétteremlánc ismert fűszerezésű harapnivalóit. Azt mondják, olyan íze van a körömlakknak, mint a csirke, legalábbis a szokásos Kentucky-fűszerrel ízesített csirke.


Rögtön nem is egy, hanem két ízt kóstolgathatnak a hóbortos fogyasztók: a bézs színű az Original, vagyis az alaprecept szerint készülő sült csirkére emlékeztet, a narancs színű pedig a csípős Hot&Spicy ízesítésűre. A fogyasztók egyszerűen csak felkenik az ecsettel, mint egy hagyományos körömlakott, és utána csak nyalogatják, és nyalogatják és nyalogatják... - szól a KFC közleménye.

Az ötlet az Ogilvy & Mather Asia reklámcégtől származik, a megvalósításban egy élelmiszer-technológiai cég, a McCormick közreműködött, amely a KFC 11 fűszer és íz keverékéből készült titkos receptet használta.

Egyelőre azonban csak a hongkongiak ízlelgethetik, ők is csak azért, hogy kiválasszák, melyik a kedvenc KFC-ízük.