Ezzel a filmmel nyerő a magyar propaganda külföldön

-

Legalábbis maga az országimázsfilm már a sokadik díját nyerte. A gyártó reklámügynökség vette a helyet a menekültellenes plakátoknak is.


Az európai régió díját nyerte el a HG360 Reklámügynökség által készített országimázsfilm a kolumbiai Medellínben .A győztes imázsfilm a Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére készült, azzal a céllal, hogy a nemzetközi hirdetési világba illeszkedően újítsa meg a Magyarországról mutatott turisztikai képet.



"A HG360 országimázsfilmje szakítani kívánt az elmúlt évtizedek fáradt és hamis sztereotípiáival és Magyarország vonzó, változatos arcát kívánta bemutatni" - írta közleményében a reklámügynökség. A versenyre 51 tagállam nevezett. A film díjakat nyert már Sanghajban a Turisztikai Vásáron, Cannes-ban a Corporate Media and TV Awardson és berlini Tourism Media Award - Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaversenyen is.


A HG360 Csetényi Csaba és Krskó Tibor üzletemberek érdekeltsége, előbbit a sajtóban úgy szoktak emlegetni, mint Rogán Antal, a Fidesz eddigi frakcióvezetőjének, most már miniszterelnöki kabinetfőnöknek a szomszédja. A Hamu és Gyémánt-cégcsoport a trafikkoncessziók elnyerésében is sikeres volt, főként az V. kerületben, igaz, már előzőleg is dohánykereskedelemmel foglalkoztak a Belvárosban.