Eladhatják a magyar sikercéget

Forrás: BMW

-

A navigációs és hálózatos autóipari megoldásokat fejlesztő NNG Kft. eladását tervezik a tulajdonosaik - írja a bitport.hu a TMT Finance-ra hivatkozva.


A cég még 2004-ben alapították magyar és izraeli magánszemélyek, az azóta eltelt időszakban pedig a fejlesztéseiknek köszönhetően - pl. iGo - immár globális szereplővé vált az NNG. Ezt bizonyítja, hogy jelenleg több mint 190 országban, 50 különféle nyelven érhetőek el a termékeik. A bitport.hu arra is felhívta a figyelmet, hogy az NNG-t már a kontinens legjobb vállalatai között is jegyzik, miután 2014-ben elnyerte a leggyorsabban növekedő európai vállalat címet az International Business Awards-on.

Az eladás a hírek szerint még nagyon kezdeti fázisban van, így azt sem tudni, hogy szakmai, vagy inkább új pénzügyi befektetőt keresnek maguknak, esetleg egy nagyobb céggel fuzionálna a cég. A portál a megerősítés érdekében megkereste az NNG illetékeseit is, ám ők nem kívánták kommentálni a híreket.

Bár a fejlesztések Magyarországon folynak, a korábbi társalapítók Balogh Péter és Késmárki László tavaly kiszálltak a cégből, amely így jelenleg az alapító izraeli magánszemélyek mellett amerikai befektetők tulajdonában van.