A bevándorlásellenes kampány szervezőinek üzentek

-


Úgy tűnik, a Saatchi & Saatchi reklámügynökség felháborodott azon, hogy a kormány a JWT Budapest Marketing Szolgáltató Kft.-t bízta meg a bevándorlásellenes külföldi kampány lebonyolításával.

Legalábbis erre utal, hogy Saatchi & Saatchi kedd este city light plakátokat helyezett ki a JWT XIII. kerületi irodája elé. Ezeken az olvasható:


Van, amikor az embernek nincs más választása, mennie kell. A Saatchi & Saatchi tárt karokkal fogad minden JWT kreatívot, account managert, és bárkit, aki máshol szeretné folytatni.

Később egy közleményt is kiadtak, "Van, amikor az embernek nincs más választása" címmel. A közleményben és a plakátokon sem említik a kormányzati szerződést, de az akcióval valószínűleg erre utaltak.

A JWT-vel a Nemzeti Kommunikációs Hivatal kötött vállalkozási keretszerződést összesen nettó 800 millió forint keretösszegig, vagyis maximum ennyit költenek majd a kampányra. A külföldi országokban – a tervek szerint Szerbiában, Macedóniában és Görögországban – induló kampány lényege, hogy a menekülteknek nem érdemes Magyarországra jönniük.