Az ügynökségénél sem mindenki bírja a bevándorlóellenes kampányt

-

A távozó munkatárs a Facebookon utalt rá, hogy lelkiismereti okokból távozik, mivel nem ért egyet a bevándorlásellenes kampánnyal.


Felmondott egy munkatárs a kormány menekültellenes kampányát intéző reklámügynökségnél – írja a hvg.hu. Borissza Kitti a Hamu és Gyémánt cégcsoporthoz tartozó Prisma Digital ügynökségnél a digitális stratégiákkal foglalkozott tavaly május óta. Ez az ügynökség intézte az úgynevezett nemzeti konzultáció médiavásárlásait.

„Békében váltunk el, megértették és elfogadták az indokaimat” – írta a Facebookon, utalva arra, hogy lelkiismereti okokból távozik, és szabadúszóként folytatja. „Tudjátok a kötődésemet a témához: önkéntes voltam az Artemisszió bevándorlókat integráló programjában, rádiózom a Tilosban” – tette hozzá.