Az ön cége mitől sikeres?

-


Nem minden a pénz, a bevétel és a növekedés. A hazai kis- és közepes cégek legalábbis úgy gondolják, hogy elsősorban nem is ez kell a sikerhez: sokkal fontosabb, hogy mit gondolnak az üzletről a vevők, mennyire hűségesek a vásárlók, milyen műszaki színvonalon dolgoznak, és meg tudják-e tartani a jó szakembereiket.


Viszont sajnos úgy tűnik, hogy a magyar kis cégek enyhe többsége sikertelen. A kemény üzleti mutatókban sem fut a szekerük (nem nő az árbevételük vagy csökken a létszámuk), és a puha mutatókban (vevői megítélésben, stabil és jó szakemberekben) sem jeleskednek. Persze azért jó példák is akadnak: az utóbbi évek start-up sikerei – és nemcsak a Prezié, a uStreamé vagy a LogMeIné – az egész kkv-szektornak adhatnak motivációt.