Már a Telekomnál is tiltakozhat a díjemelés ellen

-

A Telekomnál a mai keltezésű számlával küldik ki az értesítést az emelésről, többféleképpen lehet tiltakozni ellene. A legegyszerűbben nyilatkozni – sorban állás nélkül – a társaság honlapján, elektronikusan lehet.


A módosítás ellen 15 napon belül lehet tiltakozni, ez a havidíjasoknál a július elsejei keltezésű számla kézhez vételétől számít, a dominós ügyfeleknél pedig az SMS kézbesítésétől.

A társaság honlapján, a nyitóoldalon, középtájon van egy link, amelyre kattintva mindenki arra a lapra jut, ahonnan egyszerűen beküldheti nyilatkozatát, ha nem ért egyet a változtatással.


A Telenornál kígyóztak a sorok

A Telenor ügyfelei pénteken értesültek arról, hogy kedd estig reklamálhatnak a díjváltoztatás miatt. (Később kiderült, ez nem pont így van.) A cég ügyfélszolgálatain rengetegen voltak, emiatt a társaság mindenkit arra buzdított, hogy a 1220-as telefonon jelezze véleményét. Ám a sok előfizető miatt ez a szám is állandóan foglalt volt. Végül a Facebookon egy hozzászólásban jelezte a telefontársaság, hogy internetes oldalukon, sorban állás és telefonálás nélkül is jelezhetők az aggályok. Mégpedig itt:https://www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/szamlas-elofizetok.


A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság figyelmeztetett: július 1-je után is elutasíthatják a szerződésmódosítási ajánlatot az ügyfelek. Postai úton, tértivevényes levélben is tiltakozhatnak az emberek a díjemelés ellen. Az elutasításra 15 nap van, ez még a Telenornál sem járt le.