A köldökük helyett inkább a mellükkel törődjenek

-

Kifordította egy brit divatmárka a Belly Button Challenge, azaz Köldökkihívás nevű őrületet. Karcsúság helyett a mellrákról beszélnek.


A kínai Twitterről, a Weibóról indult Belly Button Challenge hihetetlen sebességgel szaladt végig az interneten. A kihívás annyit állít, hogy jó testtel azok rendelkeznek, akik egyik kezükkel a hátuk mögött végignyúlva meg tudják érinteni a köldöküket. Akinek ez nem sikerül, az legyen depressziós, kezdjen fogyókúrába, de legjobb, ha rögtön a Jangcénak megy.


A photo posted by 楊茹帆 (@charming.0621) on


A kihívást ugyan viszonylag hamar elkezdték szétszedni a sajtóban – például mert nem az egészségről vagy a fittségről mond el bármit, hanem a hajlékonyságról –, de egyelőre megállíthatatlannak tűnik. Darázsderék és hosszú orangutánkéz – pardon! – nélkül például vagy nehéz, vagy egyenesen lehetetlen megcsinálni a mutatványt. Egészségesen élni viszont egészen más arányú testben is lehet. Innentől a Köldökkihívás inkább szól a testtel kapcsolatos frusztrációk terjesztéséről, mint az egészségről.


A photo posted by curvykate (@curvykate) on


A gömbölyded nőket célzó brit Curvy Kate fehérneműmárka meglátta a lehetőséget a kihívásban és az ellenzők megjelenésében – írja a Huffington Post. Meghirdették a Boobs Over Belly Buttons – nagyjából „Mellek a köldök helyett” – kampányt, és arra szólították fel a követőiket, hogy a köldökös hülyéskedés helyett olyan fotókat osszanak meg magukról, amelyen mellrákszűrő önvizsgálatot végeznek.


Thank you @galdalou you are insanely 🔥🔥🔥 #boobsoverbellybuttons

A photo posted by curvykate (@curvykate) on


A Curvy Kate ügyes húzása ellenére várhatók még újabb kihívások. A kiálló és egy gurigányi aprópénzt megtartó kulcscsontot istenítő Collarbone Challenge annyira fut, hogy már több mint kétszázan osztottak meg olyan fotót, amelyen érmékkel vannak telerakva. És mivel nyár van, folyamatos a nők bikinihez és strandhoz kapcsolt frusztrációiról való beszéd is. A témában írt cikkünket itt olvashatja.