A Facebook beszállna a zeneiparba

-

A Facebook tárgyalásokat folytat zenei kiadóóriásokkal, de hogy pontosan mit akar, azt nem tudni biztosan.


A Sony, a Warner és a Universal zenei iparágával tárgyal a Facebook. A Verge cikke szerint a közösségi oldal tovább növelné a jövőben a látogatók oldalon eltöltött idejét, és ebből a célból tapogatózik. Ez jelenleg 40 perc naponta, legalábbis az Egyesült Államokban, de egy streamszolgáltatással még ennél is több lehet.

Iparági források szerint a Facebook videófelülete lehet a kulcs, ami a YouTube-nak jelenthet konkurenciát, de mind a Facebook, mind az említett gigacégek elzárkóztak a hír kommentálásától.

A Facebook próbálkozott korábban zenés kiegészítésekkel, volt például egy ideig zenelejátszó gomb az előadók oldalán, sőt, több éve még sima felhasználók is tölthettek fel zenét, de a cégnek sosem sikerült komolyabb zenei szolgáltatást létrehoznia.