A BBC-ig is eljutott az M1-es bakiparádé híre

Fotó: MTI/MTVA / Honéczy Barnabás

-

A megújult közszolgálati csatorna parádés indulásának híre eljutott a BBC-ig, pontosabban a BBC egy blogjáig is.


A blog megemlíti a rengeteg képi és hanghibát, a kapcsolási problémákat, az élő adástól megrettent műsorvezetőt, és az elsötétülő képernyőt is. A sok baklövés közül kiemelik még a köztársasági elnök félre mondott nevét is, hogy Áder János nevét ideiglenesen „Ádár Jánosra” változtatták. Még Szabó László Zsoltot, az MTVA vezérigazgatóját is idézik: az igazgató az Origónak nyilatkozva azt mondta, hogy számított rá, hogy az apróbb hibákat felnagyítják majd, de szerinte ez azért van, mert súlya van annak, amit csinál a köztévé, „szem előtt vagyunk, néznek bennünket”.