600 milliót költ a kormány az új kampányára

Fotó: MTI/MTVA / Szigetváry Zsolt

-

A kabinet ezzel a magyar reformok működését akarja propagálni.


Tájékoztató kampányt indít a kormány, hogy nyilvánvalóvá tegye, a magyar reformok működnek, Magyarország jól döntött, amikor 2010-ben saját utat választott – közölte a kormányszóvivő szerdai budapesti sajtótájékoztatóján.

Kovács Zoltán azt mondta: a következő napokban kezdődő és szeptember végéig tartó kampányban egyebek mellett család- és adópolitikai intézkedéseket akarnak bemutatni például plakátokon, a sajtóban és internetes felületeken.

A tájékoztató kampányra nettó 600 millió forintos keretösszeg áll rendelkezésére.

A kormányszóvivő szerint az elmúlt időszak alapján látszik, hogy a Magyarország által választott út kifizetődő. Kiemelte, hogy a magyar gazdaság 2010 óta több mint 10 százalékkal nőtt, ami önmagában is optimizmusra okot adó teljesítmény.

Kovács Zoltán nemmel felelt arra a kérdésre, hogy a mostani tájékoztató kampány a Kétfarkú Kutya Párt plakátjaira adott válasz-e.


Azt is tudni lehet, mi lesz az ezt követő kampány

A július elsejei Magyar Közlönyben jelent meg, hogy a kormány ősszel családbarát kampányt indít. Balog Zoltán pár nappal később egy háttérbeszélgetésen erről azt mondta, annyiféle családtámogatást ad a kormány, hogy az érintettek sokszor nem is tudják, mi jár nekik, illetve mihez lehet hozzájutni. A kormány ebben adna egy kis eligazítást.


A másik cél pedig a szemléletformálás, de nem valami ellen foglalnak benne állást, így melegellenes szólamok nem lesznek a kampányban.