3300 milliárd forinttal lehelnének új életet a Cadillacbe

-

Az éves magyar GDP egy tizedének megfelelő összeggel újítaná meg a Cadillacet a GM.


Nagyon nagyot akar lépni a General Motors a Cadillac háza táján – ez az ami biztosan kiderül abból, hogy 12 milliárd dollárt pumpálnának a megkopott, ám még mindig jól csengő nevű luxusautó-márkába. A nagy tervek egyik kézzelfogható jele volt a CT6-os luxuscirkáló bemutatása a New York-i autószalonon: ez lesz a gigantikus tőkeinjekció első terméke az öt éves programban. Az egykori Audi- és Infiniti-főnök Johan de Nysschen globális luxusmárkává építené a Cadillacet, és ennek eléréséhez a tervek szerint már nemcsak a nagy szedánok és az itt-ott elszórt SUV-ok és kombik hozzák majd a bevételt, hanem a crossoverek és különböző plug-in hibridek is. Öt év alatt valósítanák meg a globális hódítást, ami mindenképp merésznek tűnik, az elmúlt közel másfél évtizedben például már volt egy sikertelen próbálkozás a Cadillac felfuttatására Európában.


A New Yorkban bemutatott CT6 az ötéves modelloffenzíva első darabja