"Csönd van, mint egy kriptában" – kiakadtak a Telekom ügyfelei

Fotó: AFP / FRANK RUMPENHORST / AFP / FRANK RUMPENHORST

-

Akadozik a Magyar Telekom mobilinternet-szolgáltatása, a társaság kommunikációs igazgatósága szerint a hiba egyes esetekben kihatással lehet a beszédforgalomra is.


A tájékoztatás szerint a csütörtök délelőtti óráktól kezdve az ügyfelek több helyen tapasztalhatták a mobilinternet-szolgáltatással kapcsolatos problémákat.


A hibát vizsgálják, a cég a szolgáltatás helyreállásáig az ügyfelek türelmét kéri.


„Tapasztalataim szerint a mai napon ezzel a szuperszonikus hálózattal nem kivitelezhető még a telefonálás sem .... bízom benne hogy ez is részarányosan lesz kiszámlázva !!!” – írta a Magyar Telekom egyik ügyfele a cég Facebook-oldalára. „Jó lenne, ha inkább a hálózati gondokat tennék rendbe! Reggel óta nem tudok a telefonommal kommunikálni a külvilággal, és a kollégáim ( akik szintén telekomosok) sem!” – írja egy másik ügyfelük, míg más azt kérte, hogy „Délutánra légyszi rakjátok rendbe a dolgokat, megyek melózni, és kell a mobilnet a filmné...ööö...munkámhoz.”

„Jó lenne, ha kezdenének valamit ezzel az egésszel, mert valami borzalom. Reggel óta sem internetet nem lehet használni, sem telefonálni! Nekem nem működik, sőt még a 1430-at sem lehet felhívni. Ja, és jó lenne, ha valami ramaty hiba van, azt jelezni az ügyfeleknek, ha lehetne kérni” – írta egy ügyfél, míg más arról panaszkodott, hogy a hálózat Tatabányán sem működik, „kimenő hívás esetén is olyan csönd van a telefonban, mint egy kriptában”. Volt, aki már a számlafizetésre gondolt: „Várjunk türelemmel. Majd ha kapom a számlát, én is ezt fogom mondani.” A legjobb tanácsot azonban az az ügyfél adta, aki arra kérte a céget, hogy „csörögjetek ránk, ha lesz szolgáltatás”.

Bár külön posztban a Magyar Telekom még nem reagált a leállásra, az egyik hozzászólásukban azt írták, hogy országos szintű hibáról van szó, a hiba feltárása és a mielőbbi megoldás megtalálása még folyamatban van.